افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی
سرخط خبرها

سردار اشتری: در برابر عملیات ترکیبی دشمن در اغتشاشات ایستادیم| نمی‌گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیفتد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۲۸۵۱۱
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
سردار اشتری: در برابر عملیات ترکیبی دشمن در اغتشاشات ایستادیم| نمی‌گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیفتد+ فیلم
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اغتشاشات روز‌های اخیر، گفت: در برابر عملیات ترکیبی دشمن در اغتشاشات ایستادیم و نگذاشتیم امنیت مردم به خطر بیفتد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه عمومی گرامی داشت هفته فراجا اظهار داشت:  بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت کشور به ویژه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"، همرزمانش و شهیدان انتظامی درود و رحمت می‌فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی روزافزون داریم.

وی با تبریک فرا رسیدن سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت حجت ابن الحسن عسکری (ع) افزود: تقارن این ایام را با آغاز گرامی داشت هفته فراجا به فال نیک می‌گیریم و فرا رسیدن هفته فراجا را محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا " مدظله العالی"، ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی، آحاد همکارانم از مرز تا مرکز و خانواده‌های محترمشان تبریک می‌گویم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه هفته فراجا فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات پلیس و خدمت بیشتر به مردم شهید پرور ایران اسلامی است، تصریح کرد: تمام سعی و تلاشمان این است که در این بازه زمانی ضمن انعکاس و معرفی عملکردمان طی یک سال گذشته، بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم عزیزمان ارائه دهیم و گام‌های موثرتری را برای توسعه نظم و امنیت کشور برداریم.

سردار اشتری با اشاره به عزم راسخ نیرو‌های پلیس برای خدمات دهی به مردم با بهره گیری ازفناوری‌های نوین و هوشمندانه مطرح کرد: بحمداله در سالی که گذشت فراجا توانست اقدامات خوبی را به انجام برساند و در تمام عرصه‌ها حضور قانونمند توام با روحیه انقلابی و جهادی داشت؛ پلیس ضمن اجرای ماموریت‌های ذاتی و قانونی خود توانست در ماموریت‌هایی که به مناسبت‌های ملی و تقویمی پیش آمد نیز به خوبی ظاهر شود.

این مقام ارشد انتظامی ایفای نقش پلیس در ماموریت‌های خطیر و معنوی اربعین حسینی (ع) را از برجسته‌ترین جلوه‌های خدمت پلیس بر شمرد و مطرح کرد: همزمان با برگزاری کنگره عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع) در سال جاری توفیق این را داشتیم که به بیش از ۳ و نیم  میلیون زائر آقا ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت ارائه کنیم.

وی با اشاره به ایفای نقش بیش از ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های پلیس در ماموریت عظیم و معنوی راهپیمایی حسینی (ع) عنوان کرد: همکارانم از مرز تا مرکز برای اجرای ماموریت اربعین به خوبی ایفای نقش کردند و بحمدالله مقام معظم رهبری نیز طی سخنانی که داشتند فرمودند؛ که " اربعین امسال ویژگی‌های خاصی داشت ... " و از این بابت خداوند را شاکریم که توانستیم این توفیق خدمت را قدر بدانیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس سالانه بیش از یک صد میلیون خدمت به مردم ارائه می‌کند، یادآور شد: ما روزانه بیش از ۳۰ هزار ماموریت داریم و مجموعه انتظامی کشور، سازمانی است که بیشترین تعامل و ارتباطات را با مردم دارد و ان شاء الله برمبنای شعار هفته فراجا امسال با عنوان " پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" بتوانیم خدمات مضاعفی را به مردم ارائه کنیم.

سردار اشتری تاکید کرد: همواره افتخار ما این است که خدمتگزار مردم باشیم و در پیام‌هایی که طی سال‌های گذشته فرمانده معظم کل قوا " مدظله العالی" داشتند و فرزندان و سربازان خود در انتظامی کشور را مورد عنایت و لطف قرار دادند به این جلوه خدمت رسانی اشاره داشتند، خداوند را از توفیق خدمتگزاری هزاران بار شاکریم. از مردم عزیز، فهیم، بصیر و هوشمند که همواره فرزندان خود را در انتظامی مورد تفقد و عنایت قرار داده اند نیز قدردانی می‌کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با گریزی بر حوادث و وقایع اخیر به راهپیمایی عظیم و مردمی طی روز‌های اخیر در حمایت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها اشاره و بیان داشت: در راهپیمایی‌های اخیر مردمی بار دیگر شاهد حمایت‌های مردم بزرگوار از انتظامی بودیم؛ مردم در راهپیمایی اول و سوم مهرماه باردیگر با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند و حمایت جانانه خود را از نظام و کشور به نمایش گذاشتند؛ خداوند را به پاس وجود چنین مردمان بابصیرتی شکرگزاریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به رشد علاقه مردم به پلیس طی نظرسنجی‌های اخیر خاطر نشان کرد: شاید در سال‌های گذشته هرگز به اندازه این روز‌ها پلیس مورد عنایت و لطف مردم و دلسوزان انقلاب نبود، ما قدردان این مردم بابصیرت هستیم که همواره خادمان خود را در فراجا مورد لطف و عنایت قرار می‌دهند.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم دانش آموختگی نیرو‌های مسلح در دانشگاه تربیت افسر و پلیس امام حسن مجتبی (ع) با حضور مقام معظم رهبری " مدظله العالی" عنوان کرد: هفته گذشته میزبان فرمانده معظم کل قوا " مدظله العالی" در دانشگاه تربیت افسری و پلیس حضرت امام حسن مجتبی (ع) بودیم و مراسم دانش آموختگی مشترک نیرو‌های مسلح در دانشگاه پلیس برگزار شد و این سعادت و توفیق را داشتیم که در محضر معظم له باشیم و از بیانات حکیمانه، مقتدرانه، هوشمندانه، مشفقانه، پدرانه، عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری بهره ببریم.

این مقام ارشد انتظامی مطرح کرد: بیانات حکیمانه رهبری برای همه مردم و نیرو‌های مسلح آرامش بخش و روحیه آفرین بود و بار دیگر دشمن را ناامید کرد.

وی یادآور شد: معظم له در این بیانات حکیمانه اشاره داشتند که نیرو‌های مسلح بایستی مورد عنایت و توجه مردم باشند و هر جا که سازمان‌های نیرو‌های مسلح تضعیف شوند، امنیت مردم تضعیف شده است. ایشان همچنین طی سخنانی فرمودند که در حوادث و وقایع اخیر مردم، بسیج و انتظامی مظلوم واقع شدند؛ تک تک بیانات ایشان باعث دلگرمی همه نیرو‌های مسلح، مردم و خصوصا خادمان مردم در فراجا است.

سردار اشتری با بیان این که خداوند را هزاران بار شاکریم که در آستانه هفته فراجا امسال میزبان قدوم مبارک مقام معظم رهبری بودیم تصریح کرد: همه تلاشمان را به کار می‌گیریم که  بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم و بتوانیم برای مردم امنیت و آرامش آفرین باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با گریزی بر حوادث و وقایع اخیر تاکید کرد: ما خدمتگزار همه مردم هستیم؛ پلیس موظف است که در مقابل مجرم بایستد و امنیت آحاد مردم را تامین کند و در حوادث اخیر نیز در مقابل تهدیدات سازمان یافته و ترکیبی دشمن نیز ایستادیم و بار دیگر بدخواهان را ناامید و ناکام کردیم.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: ما نمی‌گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیفتد و حتما در این عرصه تا پای جان ایستاده ایم؛ آنجا که پلیس صدای فریاد و کمک خواهی کودکی را می‌شنود سراسیمه برای کمک می‌شتابد و آنجایی که باید در مقابل اشرار و بدخواهان بایستد نیز با اقتدار می‌ایستد و لحظه‌ای عقب نشینی نمی‌کند.

سردار اشتری اشاره کرد: در حوادث و وقایع اخیر تا پای جان برای امنیت و آرامش مردم ایستادیم و در این میان تعدادی از همکاران ما مجروح شدند و برخی نیز به شهادت رسیدند، به خانواده محترم شهدای حوادث اخیر تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحان آرزوی سلامتی دارم.

وی با اشاره به جلوه‌های خدمت پلیس در مقاطع و شرایط مختلف عنوان کرد: امروز با استفاده از نخبگان عزیز در فراجا تلاش می‌کنیم که بهترین باشیم، انتظامی کشور سازمانی ایمانی، انقلابی، جهادی و اجتماعی محور است و نیروی انسانی را بالاترین سرمایه می‌دانیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: پلیس خود را حافظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی می‌داند و افتخار می‌کنیم که مدافع حریم امنیت مردم هستیم و با همه وجود و از صمیم قلب ماموریت هایمان را انجام می‌دهیم.

سردار اشتری با قدردانی از همکاری و پشتیبانی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و سازمان حفاظت اطلاعات فراجا تصریح کرد: از آحاد نیرو‌های پلیس از مرز تا مرکز برای تلاش ایثارگرانه، متعهدانه، مدبرانه، هوشمندانه و خستگی ناپذیر قدردانی می‌کنم و تشکر ویژه‌ای از خانواده‌های محترم کارکنان انتظامی به خاطر حمایت از نیرو‌های پلیس دارم.

وی با قدردانی مجدد از آحاد مردم به دلیل حمایت از پلیس مطرح کرد: امید که بتوانیم راه نورانی شهدای عزیز، چون "حاج قاسم سلیمانی" را نیز ادامه دهیم و سرباز شایسته‌ای برای ولایت و خادم مخلصی برای مردم باشیم.

گفتنی است، مراسم صبحگاه عمومی گرامی داشت هفته فراجا صبح امروز با حضور سردار " حسین اشتری"؛ فرمانده کل انتظامی کشور، سردار" قاسم رضایی"؛ جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، حجت الاسلام والمسلمین " سید علیرضا ادیانی"؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، سردار "محسن فتحی زاده"؛ رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فراجا، سردار " محمد علی نوری نژاد"؛ معاون هماهنگ کننده فراجا، سردار "محمد شرفی"؛ جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و رئیس بزرگداشت هفته فراجا و جمعی از روسای پلیس‌های تخصصی، معاونت‌های ستادی و مدیران فراجا در ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد.

تقدیر از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان مدافع حرم و حریم نظم و امنیت از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->